Söta ungar

Nu har jag slutat för dagen. Bara en dag kvar till helg. Undrar vad som händer då :)

Idag var jag till Piedmont Park med Aidan hela förmiddagen. Vi hade jättekul. Han hade massa andra barn att leka med, och jag hade andra au pairer att prata med. Helt lyckat:) Och så fick jag ju lite motion oxå, när jag skjutsade han på hans cykel till och från parken, som tog vardera sträcka 45 minuter att gå:)

Tyvärr blev det ingen playdate på eftermiddagen för Connor. Så jag passade honom och Aidan hemma istället. Det var lite svårt.. För Aidan kan jag inte lämna ur sikte, för då vet man inte vad han hittar på. Och samtidigt ville ju Connor ha min uppmärksamhet när han höll på med sina experiment... Han tyckte att jag ägnade för mkt tid åt Aidan och ingen alls åt honom.. Vad ska man göra, då..? Måste försöka få nåt tillfälle att vara ensam med Connor oxå.. Förresten, vet ni vad han sa till mig i morse?? Nej, hur kan ni veta det... Det var hur gulligt som helst iaf! Först sken han upp med hela ansiktet när jag sa godmorgon till honom: Hiii Carin! Och sen när han fick syn på mig: Oh, you look more beautiful than a princess! Hahaha, visst blir man rörd :)

I morgon blir det först jobb, sen tror jag att jag ska gå på bio med Kirsten. Hoppas vi hittar nån bra film.

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0