Playdates

I morgon blir det nog en lyckad dag tror jag. Fast först och främst är det ju frukosten.. Det är väl inte höjdpunkten på dagen, kan man säga...

På förmiddagen ska jag och Aidan träffa Kirsten och hennes tvååring i en park, så de får leka med varandra :) Hoppas att de går bra ihop! Det gick ju bra för Aidan förut att leka med andra barn, så...

Och på eftermiddagen, när de äldre barnen har kommit hem från skolan, ska jag och Connor träffa Nadine och hennes femåring och dennes två små hundar. Då ska vi gå på hundpromenad! Det gillar nog Connor! :)

Så två playdater på samma dag, det blir nog bra! :)

Puss o kram//Carin

Ps. Vad irriterande att
jag måste betala när folk ringer till min mobil. Upptäckte idag, att jag även måste betala för att motta sms! Irriterande USA! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0