Nu vill jag VERKLIGEN inte lämna SF!

Har haft en underbar dag idag. Började med att åka till Alameda och bowla med andra au pairer som har samma LCC (kontaktperson) som jag. Jag kom tvåa, wihoo:) Det var jag och Kirsten, samt en tjej till som inte var från Tyskland. De andra var det.. Så det var lite svårt att förstå vad de snackade om.. Men, men... :)

Efteråt åkte jag och Kirsten in till SF. Där åt vi lite, spanade på söta killar, och shoppade ett par skor som jag hade tittat ut förra gången jag var där. Det var ett par träningsskor (lr vad man kallar det). Iaf såna man kan gå i bra länge utan att få ont i fötterna, vilket verkligen behövs när man är i SF! Sen hann vi inte göra så mkt mer, för vi skulle ta oss till Norska kyrkan, där det skulle vara ett au pairmöte för skandinaver. Men OJ vad långt det var dit! Vi gick och gick och gick! Både upp och ner! Jag var helt slut när vi kom fram!

Vi var inte så många där, men mkt trevligt! Vi bakade kanelbullar och spelade biljard! Huuur goda bullar som helst!! Så komiskt att jag och Kirsten hade varit på IKEA dagen innan, och känt kanelbullslukten och blivit så sugna! :) Och jag vann i biljard... hehe :P

Sen var en av de anställda på kyrkan så snäll att han skjutsade oss till närmsta BART-station:) Annars skulle det oxå ha tagit en evighet att komma hem... 

Bilder får ni se snart!! Mkt fina såna, hehe:)

Puss o kram//Carin


ps. jag har inte fått nåt svar ang det där med strykningen av barnkläder än.. Några föräldrar finns det väl som läser det här...?

Kommentarer
Postat av: emma

hej. allt är just nu sådär. kan inte ta allt här men vi kan väl se om det blir tid till det någon gång. men hur har du det? :)



ja jag har min APU på grand, supertrevligt! :)

2008-09-23 @ 18:05:31
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0