Min lediga dag

Idag har jag sovit lääänge! Det behövde jag, för de andra dagarna måste jag gå upp vid sex... Så det var skönt med sovmorgon kan man säga! :)

När jag kände att jag inte kunde ligga kvar i sängen lägre (typ vid elva-tolv tiden) gick jag upp och duschade och tog en macka till frukost. Sedan satte jag mig på cykeln och styrde mot Sea View. Det är en granngata som heter så, och det finns grymt fina hus där!! Verkliga herrgårdar!! Och så står det tre, fyra bilar utanför varje hus... Vissa människor är verkligen rika... En del hus är klädda med slingrande buskar och rosor och andra blommor i alla möjliga färger! Det skulle du se, mor! =) Såå fint! Men jag vågade inte ta några kort, för på en skylt stod det: Piedmont is under surveillance. All suspicious activity is reported. :)

Efter det åkte jag in till San Francisco och gick runt där och kollade lite. Shoppade dock inget, utan efter en lång promenad upp och ner för backarna, satte jag mig i en park och läste lite och tittade på folk:)

Har varit en helt OK lung och skön dag..

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0