Mailväxling pågår...

Arbetstid idag: 7-9 och 14.30-18.30
Ikväll: Emeryville med Kirsten och Nadine!! =D


Här sitter jag i godan ro och kollar mina mail. Gardinerna är fördragna för fönstret, men utanför hör jag plötsligt ett himla liv. Det låter som om det är kråkor eller skator precis utanför och leker. Så jag tittar ut. Men då visar det sig att det är en ekorre som sitter i en gren i trädet och pratar jättehögt! Men det låter precis som en fågel, jag har aldrig hört hur en ekorre låter förut! Och någonstans hör jag att en annan svara oxå, men den ser jag inte:) Här i Kalifornien finns det väldigt många ekorrar, och de är inte ett dugg skygga! Så nu när jag drar undan gardinerna och tittar ut på ekorren som sitter på en gren precis utanför, så sitter den fortfarande kvar och småtjattrar, trots att den ser mig!

Idag har jag svarat på ett mail från en mamma som bor i Montclair Village. Det ligger inte alls långt härifrån, typ 10 minuter med cykel (fast bara ett par minuter åt andra hållet, för då går det nerför! ;-) )! Det är där som jag har varit ett par gånger med Kirsten. Jättefint samhälle, eller by eller vad man ska kalla det! Det vore kanon om jag slapp lämna San Francisco området! :D Hon är hemma mamma och har en man och två döttrar i åldrarna 3 och 1. Så nu ska vi mailväxla lite, och kanske träffas på lördag, så får vi se vad som händer.. Wish me good luck!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0