Första löning!

Känns hur gött som helst! Nu har man varit hos familjen i en vecka alltså. Kommer bli annorlunda att få löning varenda fredag, det tycker jag verkar mkt bättre än att få månadsvis! Man får ju lite mindre varje gång, men desto oftare, hehe!

Nu har jag redan gjort mina timmar idag. Jobbade 7-12. Frukosten gick helt ok idag. Men jag måste säga att det är lite svårt när man har lite olika syn på barnuppfostran. Det är sånt liv vid frukosten, och barnen är väldigt okoncentrerade, så det tar minst 40 minuter för dem att bli klar med frukosten, och ändå äter de inte upp allt. Kaotiska mornar kan jag säga... Mellan 9 och 12 lekte jag med tvååriga Aidan. Vi klädde ut oss till lejon, racerförare, vampyrer med mer! Och så lekte vi med bilar, byggde torn och sånt!

Halloween är verkligen stort här i USA, de har redan börjat förbereda för den. Det finns massa plastpumpor och utklädnningskläder i affärerna redan. Och barnen frågar mig: What are you gonna dress like for halloween? Haha! Jag har ingen aning! Men tror inte att jag slipper undan det iaf! :)

Nu ska jag gå ut och vänta på min bror! Ser så mkt fram emot att träffa honom!! :))))

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0