En dag till helg!

Man kan inte skylla Cultural Care på att vara långsamma iaf... Nu har jag plötsligt fått flera fiskar i nätet, hihi:) Men vi får se vart det leder. Jag vill ju stanna kvar i Kalifornien iaf.. Men jag vill ju inte ens lämna SF!! ;-(

Jag väntar på ett samtal ikväll.. Så vi får se hur det går..

By the way, Caroline och Aidan tyckte iaf att min "svensk-amerikanska" kaka var god! Yey!

Och så har jag lärt Caroline säga "jag vill spela spel", när hon nyss satt på min säng och spelade Mahjongg på datorn:) Hon är riktigt duktig på att lära sig nya saker, tycker jag! Men jag skulle påminna henne i morgon, så hon kan säga det till sina klasskompisar, hehe:)

Nu har jag en fråga till er som är föräldrar (både till stora och små barn). Och jag vill att ni svarar i form av kommentarer (eller mail för den delen oxå..). Strök (eller stryker) ni alla kläderna till era barn när de var små? Jag tycker faktiskt att det är lite överdrivet... Men det kanske bara är jag..?

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0