Dora och tvättning

Vad kul att läsa era hälsningar! Saknar er men har det bra här! Hoppas ni kan komma o hälsa på nån gång! :) Och far: alla säger att jag har dåligt lokalsinne.. Och kanske gör jag inget för att bevisa motsatsen heller.. Jag hoppas att ni får det kul på Simon och Lissannas bröllop på lördag!! Synd att varken jag eller martin kan vara med :(

Till er som är lite nya på det här med blogg: Ni skriver ert eget namn i rutan där det står "namn", samt er hälsning i den större rutan. E-mail eller internetadress är frivilligt att fylla i. (Namn är i och för sig och frivilligt, men det är ju alltid kul att veta vem som har skrivit).

Nu ska jag återgå till tvätten. Två-åriga Aidan har jag satt framför hans älskningsprogram "Dora" :) Vi har nyss varit ute i parken och grävt, åkt rutcherkana och kastat boll, så han behöver vila lite :)

Vi hörs snart!

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0