Apropå konstiga namn (som jag skrev om i ett tidigare inlägg...)

Jag, Kirsten och Nadine ska beställa varsin glass. Då måste man även uppge sitt namn, för att de ska ropa upp en när beställningen är klar.

Kassörskan: What's your name?
Kirsten: Kirsten.
Kassörskan: Excuse me?
Kirsten: Kirsten!
Kassörskan: Kiss?
Kirsten: Eh... Yes..

Varpå det står "Kiss" (=kyss, eller puss) på hennes kvitto, som hon ska visa upp för att få sin glass. Så hädanefter kallar vi henne Kiss! =D


Åh, vad underbart det var att besöka IKEA! Jag kände mig verkligen som hemma där jag gick runt bland svenska skyltar, köttbullar, pepparkakor och marabou-choklad! :)


Fick bara lov att ta kort på det här. Säger vi verkligen [hä dö]? :)


Nadine fyllde år den 18 september, så jag bjöd henne på glass!


Banansplit är heeeelt underbart! :)


Girls night out! :)

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: Kirten

Hihi ... Kiss! Good name for me!



Hej Då!

2008-09-26 @ 05:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0