Aaj..!

Idag vaknade jag med ont i ryggen! :( Och jag som ska iväg och bowla med de andra au pairerna om ett tag... Kan jag få lite massage, tack..?

Vad skönt det är med en hel helg ledigt. Igår åkte jag till Emeryville och mötte Kirsten. Där gick vi omkring och shoppade lite. :) Har aldrig betalat så mkt för smink på en och samma gång förut... $76.. Ni får själva räkna ut vad det blir i kronor ;) Men jag blev nöjd iaf! Tyvärr hittade jag inga kläder..

Sen träffade jag även en ny potentiell värdmamma, som har två döttrar som är 1 och 3. Det positiva är att jag inte behöver flytta långt, om jag väljer henne.. Men det kändes inte 100, så jag funderar fortfarande.. Min matchning måste väl finnas där ute någonstans??

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till Nadine, som jag ska åka med till bowlingen :)

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0