Utsparkad

Nu har jag äntligen lämnat familjen. En dag tidigare än beräknat. Men det gick bara inte längre! Jag fattar bara inte vad de stör sig på?? Vad är det jag gör som är så hemskt??? Nä, nu tänker jag inte fundera mer på det, utan vända blad och gå vidare helt enkelt. Nu ska jag spendera helgen (eller nästan en vecka, till på mån) hos min vän Kirsten, och vi ska bara ha sååå kul! Vad skulle jag göra utan mina vänner Kirsten och Nadine här?? Tack för att ni finns! Nadine bodde på samma gata som jag, så det var till henne jag "flydde" i morse med min packning, medan jag väntade på att Kirsten skulle hämta upp mig. Utan vänner skulle man inte vara nåt!

Idag har jag gått med Kirsten och lilla Luke till en park här i närheten, och bara njutit av solen och pratat och ätit glass osv.. Nu är klockan sex och snart väntar middagen, sen blir det Runway på TV. Hittills har jag inte kollat nåt på TV sen jag kom till USA, men Kirsten och hennes värdmamma brukar tydligen följa det programmet.. Sen blir det Sex and the City, the movie! Den har jag fortfarande inte sett!

Men nu vet ni, jag är fortfarande vid liv, och börjar mitt nya liv i morgon! Utan några tillbakablickar! (Hoppas jag iaf...)

Tack för alla fina kommentarer och mail jag har fått. Det känns skönt att veta att ni tänker på mig, och läser min blogg då och då...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0