Storytime och halloween-tajm!

Dagens väder: 18 grader, molnigt.
----

Hej

Igår fungerade inte Internet ett dugg här. Väldigt irriterande. Vill ju ha access jämt ju! Iaf, nu har jag lite rast för tjejerna sover. Vi cyklade till biblan för Storytime på förmiddagen. Tjejerna satt stilla (eller.. nja... någorlunda stilla...) och lyssnade under hela tiden. Sen efteråt urartade de och blev väldigt jobbiga... Tack gode Gud att jag hade cykelkärran och inte deras cyklar!! Då hade det säkert tagit minst en timme att komma hem!

Skönt att ha tre timmars paus mitt på dagen. Nyss kom Brian över och pratade lite, när jag satt ute på gräsmattan. Han bor i huset bredvid. Trevligt att lära känna lite grannar :)

Nu ska jag nog gå in och stryka min halloween-dräkt. För i morgon är det ju den stora dagen som hela USA längtat efter! Ska bli spännande:) Vicki (dagmamma som bor granne) har bjudit hem mig och tjejerna på förmiddagen för lite halloweenparty :) Trevligt! Och direkt efter jobbet bär det av till San Francisco!

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0