Tracy West Mall

Dagens väder: 18 grader och soligt
-----


Jag fick visst lite förlängd helg. Det är måndag, och jag sitter på Starbucks inne på Barnes & Nobles och surfar. Vid halvåtta-tiden skjutsade Ann mig till en av hennes väninnor, som skulle ta mig till Social Security Administration. Även om vi var där en kvart efter att de hade öppnat så var det låång kö. Så det hela tog ett par timmar. Men det var väldigt enkelt, jag lämnade bara fram passet och mina visumhandlingar. Det som tog tid var dock för honom att skriva in massa uppgifter i datorn. Mitt nummer kommer att vara klart redan i morgon, så om jag behöver det, kan jag bara åka dit och få det utskrivet. Men det kommer ta ca två veckor innan jag har själva kortet i postlådan. Hoppas det bara inte blir som för Kirsten, att det tar typ en månad.. Men iaf, nu kan jag skaffa körkort! Måste bara ut och övningsköra lite.. Är lite nervös, för jag har aldrig kört med automatväxlar förut, så det blir lite nytt..

Nu har iaf Anns väninna släppt av mig i ett köpcentra. Så här ska jag vara fram till Ann slutar vid fyra-tiden, då hon kommer och hämtar mig. Nu ska jag spendera tiden vid datorn ett par timmar, och sedan ska jag gå och kolla i lite affärer..

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0