Helgen som varit

Dagens vader: 22 grader, mkt moln pa himlen
-----

Nu sitter jag pa biblioteket, darav mina osvenska bokstaver. Tanker inte klaga pa min enorma vark idag. Men det ar valdigt illa, kan jag bara saga. Jag har svart for att ga, kan inte lyfta upp barnen, kan inte leka "tatten" med dem osv. Pillrena jag fick av doktorn hjalpte bara i en dag. Om det inte blir battre kommer jag ringa honom i morgon. Sa var det med det.

I lordags akte jag hem till Kirsten. Hennes vardmamma hade au pairtraff dar, sa da fick jag vara med och gora pumpor! Verkligen jattekul! Den traditionen kommer jag absolut att ta med mig till Sverige! =) Sana (Kirstens vardmamma) hade kopt monster som man lade pa pumpan och skar efter. Ni kommer att fa se bilder sen, och bli saaa imponerade!

Pa eftermiddagen akte vi till Emeryville. Hem ljuva hem, hihi=) Dar sag vi Nick and Noras infinite playlist. Den var bra =) Sen at vi pizza och sa akte vi och hamtade Elyas som hade varit pa Kids night out pa dagis. Nar vi lamnat av han akte vi till ett stalle i Piedmont och at glass. Stallet var stort, och det var valdigt mkt folk dar! Mkt god glass! =)

Sen sov jag over hos Kirsten, och sa akte jag hem pa sondag formiddag.  Pa sondagen gjorde jag inte speciellt mkt; var in pa Barnes and Noble medan jag vantade pa skjuts hem, och sa var jag barnvakt en timme medan foraldrarna akte for att titta pa en bil. Det var inte sa jobbigt, barnen skotte sig sjalva =) Vilket var valdigt bra, for jag var sa trott, och hade sa ont i kroppen...

Idag har vi bakat, tittat pa film, lagat mat, de har lekt pa bakgarden, vi cyklade till parken. En bra dag =)

Och idag fick jag aven mitt Social Security Number! Underbart! Trodde det skulle ta minst en manad =)

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0