Halloween is coming up - och jag behöver lite tips!

Nu är det gamla vanliga Kalifornien tillbaks igen, vilket betyder inget regn, utan solen lyser och inte ett moln på himlen. Precis som det ska vara =)

Idag tog jag och Kirsten sovmorgon, för vi behövde vila ut oss efter igår. Jag vaknade vid elva-tiden någon gång tror jag =) Vi hade egentligen bestämt träff med två andra svenskar i San Francisco. De ville att vi skulle visa dem shoppingdistrikten :) Men vi sms:ade dem och sa att vi kommer in lite senare. Fast det blev nog mycket senare :) Närmare halv fyra tror jag... Det första jag och Kirsten gjorde när vi kommit in till SF var då att äta, för vi hade inte ens ätit frukost än.. (ooops!) Och sen gick vi ut och strosade på gatorna kring Union Sqare. Det blev inte att vi träffade de andra svenskarna, för de åkte hem ungefär när vi kom dit..

På Bart såg vi fullt med konstiga människor! Vilket iofs inte är så ovanligt.. Men idag var det extremt, för det var Lovefest i stan, och det var massa folk som kom i konstiga kläder, som bikinidelar, blåa peruker, kortkorta klänningar och nätstrumpor, snorgröna t-shirtar med blåa leggings osv, osv... Påminde lite om Halloween kan man säga.. Appropå halloween, är det någon som kan ge mig tips på halloween-kostym? Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ta på mig, och det kommer att vara ett stort party i San Francisco då :)

Vi stannade inte i SF så länge idag, för vi kände oss inte riktigt på shoppinghumör, ingen av oss. Jag tror vi börjar bli lite trötta nu, för vi har så mkt för oss hela tiden. Det är inte många kvällar, eller lediga dagar som vi bara har varit hemma och gjort ingenting! Och det börjar kännas nu... ;-)

Just nu sitter vi (eller halvligger...) i Kirstens säng och kollar på massa deperate housewifes-avsnitt som hon har spelat in. Jag hänger inte alls med, för jag har inte sett det på ett tag.. Så därför bloggar jag lite istället :)

Min nya familj ringde igår och talade in ett meddelande på telefonen, som jag lyssnade av idag. De undrade när och var de skulle komma och hämta upp mig. Vad spännande det ska bli! :) Det bara måste bli rätt den här gången! Det kan ju inte bli sämre iaf...

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: farerar

Carin.. Du ska ju naturligtvis va Lucia. Du kommer ju att skrämma ihjäl varenda trollunge med din väna sång hehe

2008-10-05 @ 17:00:56
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0