ajajajajaj

Dagens väder: 28 grader
----

Jag har sån värk i kroppen så det är inte klokt.. Nu är det inte bara på kvällarna och nätternet heller. Idag har jag haft ont hela dagen. Det gör ont när jag står, det gör ont när jag sitter, det gör ont när jag har benen på ett visst sätt, det gör ont för varje steg jag tar... Men jag har iaf jobbat idag. Cyklade med tjejerna till biblan för storytime. Killen som läser sagor och sjunger barnsånger är såå otroligt duktig! Barnen sitter som fastnaglade i golvet (eller ja.. nästan..)! Mina värdföräldrar har lånat en cykelkärra som jag skjutsar barnen i. Det var verkligen jättelätt. Och så slipper jag släpa på två trötta, hungriga tjejer på hemvägen..

Men nu har jag iaf äntligen lagt dem, så jag får lite paus. Det behöver jag verkligen. Ska prata med Ann idag och höra om hon kan tipsa mig om någon bra massör som kan hjälpa mig. Nu ska jag iaf logga ut här och lägga mig i soffan och kolla på Felicity.

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0