When did miss become ma'am?

Dagens väder: 18 grader, molnigt
----

SItter ännu en gång utanför huset och surfar.. Det börjar bli kallt nu. Om det blir kallare än så här, och dessutom regn, som det sägs att det ska göra under vintern, så blir det inte mkt internet för mig :(

Nu har halva veckan gått, längtar smått till helgen. Dock ska jag jobba på lördag eftermiddag.. Ikväll följer Kirsten med mig på au pairmöte i Dublin. Kul! Hon kommer förbi och hämtar upp mig efter att hon har slutat vid halv sextiden..

Har inte så mkt mer att skriva idag.. Liver rullar på, med barnpassning och Lucia övningar.. Jag tror föresten inte att det blir av att jag och Kirsten åker till L.A i år. Det är så mkt annat som händer på helgerna, och så är det faktiskt inte så långt kvar till nyår heller!!

Nu ska jag gå in och värma mina frusna fingrar och vänta på att tjejerna ska vakna..

Puss o kram//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0