Full fart mot helgen!

Dagens (lr rättare sagt kvällens) väder: 15 grader, stjärnklart
----

Det är dyrt att bo i Livermore, börjar jag erfara. I helgen ska jag in till San Francisco TVÅ gånger, vilket vardera kostar $10 med Bartresan, sen tillkommer ju bussbiljett och mat. Om det inte var för att jag ska jobba på lördag, kunde jag stanna hos Kirsten över helgen. Men nu måste jag istället åka hem på fredag kväll, och tillbaks på lördag kväll när jag slutat... Vad trist att vi bor så långt ifrån varandra.. Önskar jag hade någon tjejkompis här i Livermore! Men, men.. Jag får försöka hålla inne med shoppandet.. Nu har ja iaf kommit halvvägs i kamerasparandet :) Alltid något!

Ikväll är det pizzakväll, min värdpappa har precis kommit hem med middagen. Mums! Sen ska jag över till grannen och kolla på film.. Blir nog bra..

Annars trivs jag  bra, barnen är underbara! =) Lite skrikiga ibland, men sköna individer!

Nu ska jag äta pizza!!



Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0