Nattligt inlägg

Klockan är bara tio, men det känns som om det är mkt senare! I huset är det tyst, familjen somnade framför Spiderman 3, vilken jag oxå såg, tills dess att Molly tryckte ut DVD'n och sa att "nu vill jag se en annan". Precis när det var som mest spännande på slutet! Typiskt...

Det är fredag kväll. Jag är hemma och har inget att göra. Är sugen på att gå ut. Men känner ingen här i närheten. Kunde ha träffat Kirsten idag, men kände att det skulle bli för dyrt eftersom jag ändå måste tillbaks hit och jobba i morgon. Just det, jag ska jobba i morgon! 6-7 timmar! Suck.. Vill inget hellre än att vara ledig just nu... Men i morgon kväll blir det förhoppningsvis kul iaf, då ska jag åka till Oakland! Och så sover jag över där, och sen blir det luciaträning och au pairträff på söndag eftermiddag! Kanon!

Men åhh vad jag önskar att inte inte bodde så långt bort!! Det är ju inget som händer här! =( Och så Internet som det tog en evighet att hitta signal till (det gäller att inte röra laptopen en millimeter!), och hemma i Sverige sover alla, så det går inte att ringa någon heller.. Nog för att jag inte ens har något telefonkort att använda, och Skype går ju inte att lita på...

Nä nu ska jag nog blogga vidare lite, och läsa alla B-kändisars bloggar.. Intressant...
Och så får ni ta och kommentera lite nu tycker jag, det är mycket smygläsande här!

Föresten, grattis kusin Benjamin på födelsedagen!! (Hoppas moster vidarebefordrar det här nu...)

Puss o kram//Carin

Kommentarer
Postat av: farerar

klart vi läser din blogg, fast inte i smyg ..Det är bara det att det är hos dig det händer nåt, här är ju precis som vanligt, grått, trist, blött och kallt. Jag ser fram emot 13-23 jan-09.

kramar Far

2008-11-15 @ 22:00:13
URL: http://carinmec.blogg.se/
Postat av: Agilitydream

Hej Carin! Jag blev jätteglad över din kommentar i min blogg. Tusen tack!

2008-11-15 @ 22:49:54
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 21:34:37
Postat av: Systeryster

Heej! Jag har haft fullt upp varje dag den här veckan och förra känns det som, så därför har jag inte sagt tack för kortet! TAAACK, världens bästa syster! ;) Du gjorde verkligen min dag! Tänk att jag får två kort från min familj och både innehåller exakt samma humor! ;)

Hoppas du har det bra och att du inte har någon värk. Lova mig att inte åka till LA just nu va?!

STOR KRAM!

2008-11-16 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0