Lucia och mer Halloween

Dagens väder: 18 grader, molnigt
----

Jag kan inte fatta att det redan är november, och jag går fortfarande runt i linne... Fast lite kallare har det iofs blivit. Tack mor för de fina vinterkorten! Helt otroligt att ni har snö och jag ligger här ute på gräsmattan..! ;-)
 
Igår åkte jag in till SF igen, för det var Lucia-övning som jag absolut inte ville missa! Vilken julkänsla man fick när man sjöng alla de där välkända sångerna:) Det kommer att vara övning varje söndag fram till Lucia, och i december kommer vi ha 4-6 framträdanden. Kul att få fira lite svenskt iaf! Min värdfamilj (iaf föräldarna) kommer att titta på, så de får se ngt riktigt svenskt!

När jag kom tillbaks till Livermore på kvällen gick jag över till grannen för att höra om han kunde skjutsa mig till läkaren idag, måndag. Självklart kunde han det! :) Och sen blev jag kvar där ganska länge, vi satt o pratade och kollade på tv.. Trevligt! Hans faster/moster var där oxå. Hon är hur go' som helst, en sån människa man älskar från första stund! =) Det är så härligt hur öppna och trevliga amerikanarna är..!

Idag tog jag en lång promenad med tjejerna. Den var iofs inte så lång, men det tog lång tid, när de skulle cykla på sina trehjulingar.. Sen åt de lunch, och nu ligger de nerbäddade i sängen. Förhoppningsvis sover!

Här kommer lite mer bilder från Halloween!



Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0