Lite uppdatering är väl på sin plats...

Tidpunkt: 11.10
Väder: 12 grader, regnigt
----

Oj, nu är det hela tre dagar sedan jag uppdaterade bloggen... Men dagarna bara rinner iväg och så glömmer jag bort det. Det känns inte som att det var så länge sedan..

Kan ni fatta att det är första december på måndag? Det kan inte jag iaf. Helt otroligt. Och jag ska fira entrén av december med att gå till frissan! Äntligen! =) Spännande och se hur de fungerar här.

Den här veckan är föräldrarna lediga, så de är hemma större delen av dagen. Men jag jobbar iaf. Fast det är ju inte lika kul, eller lika lätt när de är hemma oxå..

Igår klarade jag teoriprovet, så nu är jag ett steg närmare amerikanskt körkort! YES! På kvällen följde jag med Ann två timmar norrut, för att lämna minstingen till mormor. Som hon har tjatat om det!! Grandma Fran! Grandma Fran! Så nu fick hon äntligen åka dit. Och ska stanna där i två nätter. Spännande att se hur det går.. Alldeles själv. I natt hade hon tydligen tjatat om mamma, fast inte gråtit iaf... Så det är väl positivt.. Det var kul att vara ensam med Ann så där länge oxå, det gjorde att vi kunde prata, utan att barnen avbröt hela tiden. Kändes som vi kom lite närmare varann iaf... :) Fyra timmar i en bil. Och så någon timme på mötesplatsen oxå...

Idag blir det sortering av tvätt och städning av badrummet för min del. Mkt kul... Och ikväll blir det Dublin (förhoppningsvis!) med shopping, besök på vårt stam-hak ;) och kanske en film. Vill se transporter 3! :)

Här är det lite kallt nu.. Mulet idag och igår. Tror att det regnade i natt oxå, för det är blött på gatan (fast det behöver inte alltid betyda regn, kan vara vattenspridarna oxå:) ) Uppdatering: Det regnar.

Nä, nu ska jag gå o se om de behöver hjälp med nåt...

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0