Internet på rummet!

Dagens väder: 21 grader, den blåa himlen är tillbaks!
----

Lagom till att man börjar känna av höstkylan ute, så hittar jag en internet-spot i rummet! Perfekt! =) Om jag ställer datorn i ena hörnet av fotändan på sängen, så lyckas jag hitta en signal ;-)

Idag ska jag bara jobba halva dagen, för Scott är ledig. Så idag blev det sovmorgon. Om man bortser från att jag vaknade halv sex av skrikiga barn, förstås.. Men sen kunde jag somna om och sova ända till tio. På förmiddagen har jag gjort lite ärenden, som att åka till Posten samt AT&T för att fylla på min telefon.. Jag har ingen aning om hur mkt jag ringer för.. Kanske borde jag anteckna varje gång jag fyller på mobilen..? Hm...

Nu är jag iaf hemma igen, har nyss ätit lite lunch i form av korv med bröd. Scott har tagit tjejerna någonstans, har ingen aning om vart.. Men jag börjar ju jobba klockan ett, så jag antar att han kommer hem snart..

Efter jobbet åker jag till San Fran för skandinaviskt student och -au pairmöte. Det ser jag alltid fram emot - det brukar va kul!

Min nya profilbild, kanske..? :-)

Puss o kram//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0