Träff med Daniel

Hade egentligen tänkt cykla hem o sova efter grillningen igår vid elva, men så ringde det en killkompis o undrade om ja ville med till Harrys... Tja, varför inte? tänkte jag.. ;) Och det ångrar jag inte!

Igår var Bengt Dahlqvist, allas vår Daniel från Skilda Världar, DJ på Harrys. Han var verkligen bra. Hade bra musiksmak och bra sångröst när han sjöng med i låtarna. Han var verkligen speedad oxå o pratade med oss på dansgolvet hela tiden :) Det var kul att han var där! Dessutom var han otroligt snygg! ;) Det var kul att se honom på riktigt efter att ha följt Skilda Världar genom hela högstadietiden, lite nostalgi, hehe :)

 

Kommentarer
Postat av: emma

1. börja med att vara inne på den videon på youtube du vill lägga upp.

2. till höger om videon står de alltid lite fakta om vidoen, under där står de "embed" och sedan en länk i en box. kopiera den länken och gå in på din blogg.

3. öppna upp att du vill skriva ett nytt inlägg.

4. klicka på ikonen som heter "html" (den ligger mitt imellan U och ABC fast som är överstruket, U:et är understruket)

5. klistra in "embedlänken"

6. tryck på "uppdatera"

7. KLART :D



sådär! hoppas du fattade;)

2008-05-11 @ 20:06:52
Postat av: Klas

Men hallå....han va ju snyggare än mig. De va ju inte kul att se....;)



hihi



tjingeling

2008-05-11 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0