Tisdag 13 maj

Idag kom jag en timme tidigt till jobbet. Jag trodde att jag började halv åtta när jag inte började förrän halv nio.. Snacka om jobbigt! Jag hade gärna legat kvar i sängen en timme till! Suck...

I helgen gjorde jag lasagne och hallonmuffins. Finns det nåt godare än hemmagjord lasagne?? :) Jag gör inte mat så ofta nu för tiden eftersom jag äter lunch på jobbet, + att jag knappt har nåt kök.. Saknar ett kök så otroligt mkt!!

Varför är livet så orättvist mot de som inte har gjort nåt fel? Det är en tanke som ofta kommer upp i skallen nu för tiden.. Och det gör ont....

Den här grabben tycker jag om....


 

Kommentarer
Postat av: Klabbetheman

Men vad är det? han är ju inget mot mig. Jag är ju MYCKET snyggare än Robbie Williams...:)

2008-05-13 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0