Sommaren är här!

Vädret är helt underbart! Man blir så glad=) Igår satt jag ute och spelade kort med barnen på fritids i ett par timmar. Det är då man verkligen älskar sitt jobb! Dock satt vi i skuggan, för solen kunde man inte vara i för länge. Dessutom hade jag glömt att smörja in mig i solkräm :(

Idag hoppas jag att det blir lika trevligt på jobbet!

Efter jobbet tar jag bussen till Leksboda. Jag ska vara hos mina föräldrar i helgen. Ser verkligen fram emot att träffa årets får och getter som sommarbetar hos dem! Getter har de aldrig haft förut, så det ska bli kul! :) På lördag är det loppis, då ska vi försöka bli av med en massa grejer. Så om ni inte har något att göra på lördag, åk till Leksboda (ca 2 km norr om Leksand, på väg mot Rättvik) där blir det loppis i hela byn!



Det var säkert tre veckor sen jag var där senast, så det blir kul att träffa mormor o morfar o de andra igen :)

Igår blev det ingen tur runt varpan, fast jag var så sugen! Jag har fått punka på bakdäcket av någon mystisk anledning :( Det är så tråååååkigt att laga punka.. Det har jag gjort ett antal gånger i år redan... Dessutom är det dags att köpa nya däck oxå, för de är lite slitna..

Dagens HISSNING:
-
Sommaren som äntligen är här!

Dagens DISSNING:
-
Nattliga telefonsamtal, när man ska jobba dagen därpå.. (Vad sägs om att ringa på NORMALA tidpunkter..??)

.OVER AND OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0