Mors dag

Idag är jag lite seg... Blev lite sent igår. Så idag kommer jag nog inte ta mig för så mkt.. Även om här behöver städas.. Suck..

Det var kul igår. Fast inte lika kul som i fredags, dock.. Trodde aldrig jag skulle säga det här, men det var för mycket folk på Harrys.. Man fick trängas o trängas o trängas... Men kvällen (o natten) hade sina ljusa stunder iaf..

Det är så roligt med människor som man egentligen inte känner så bra (har endast träffats ett fåtal gånger), men när man träffar på dem så pratar man o skrattar som om man känner varandra riktigt bra! Träffade en sån tjej igår.. Underbart=)

Jag undrar hur det gick på Eurovision Song Contest igår.. Lr jag vet ju att Ryssland vann, och att Sverige inte lyckades så bra.. Men jag har ingen aning om hur Rysslands låt går.. Jag får väl gå in på svt.se och kolla in bidragen. Men nu tycker jag faktiskt att Sverige på allvar ska fundera på att dra sig hur hela tävlingen.. Det är lixom inte kul längre. Tycker att det har spårat ut alldeles för mkt, det är inte Schlagerfestival längre.. Och Sverige har gjort sitt, vi kommer aldrig vinna igen..

Igår ville jag se Nordman! De spelade här på Stora Torget. Men jag är ju så knäpp och kollade inte upp vilken tid de skulle spela! När jag väl gjorde det var klockan fem över sju, och det visade sig att de hade börjat redan 18.30!!! Tror ni att jag blev sur på mig själv eller?? Jag hann med att se halva sista låten (Vandraren)! Åhh, va jobbigt! Suck.. De är lixom inte här så ofta... Aja.. va ska man göra..? Jag får väl digga dem på Youtube istället...

Nähä.. ska man ta och göra något av sin dag idag? Ett varv runt Varpan kanske? I så fall blir det årets första.. Får se om man kommer fram, eller om en viss kille har varit där med grävskopan och kapat av vägen, haha ;-)

Puss o kram! Hoppas ni får en riktigt bra söndag och Mors dag!
   
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0