Girls night out

Gårdagen var grym. Jag åkte till min bästa vän Mia i Borlänge igår eftermiddag. Vi åkte hem till hennes kollega Sabina där vi lagade mat. Pastasallad! Hängde där ett tag, lyssnade på bra musik, snackade, m.m... Mkt trevlig tjej! Vi lyckades med konst-stycket att umgås tre tjejer utan att någon kände sig utanför! Det lyckas man inte alltid med :) När klockan närmade sig halv elva gick vi mot centrum och Bolanche. Första gången för mig! Innan vi gick ut fick jag höra att killarna är snobbigare i Borlänge än i Falun.. Så jag hade inte sådär jättehöga förväntningar.. Och tyvärr måste jag nog medge att Harrys är bättre. Jag gillade inte musiken som spelades, och det fanns inte så många snygga killar att spana på heller...
Men det som var roligt, var att på ett av dansgolven spelades det Salsa-musik och jag har alltid velat se salsa live och dansa det! Men det gick ju så där.. Den första killen jag dansade med kunde ungefär lika mycket som jag, så det säger nog en hel del... Den andra killen däremot var riktigt duktig! Men det kändes bara pinsamt! eftersom inte jag kunde... Så vi gav upp försöket efter ett tag och gick till det andra dansgolvet istället.. Där spelades det mest techno, det gillar jag inte.. Jag vill ha glad musik med melodi juh! Men, men.. man gjorde väl det bästa av situationen och dansade iaf... När vi först kom dit, var det inte en kotte som dansade! Men det hindrade inte mina polare.. de dansade iaf, så jag var väl tvungen att hänga på... :) Men efter ett tag kom det en hel del folk och dansgolvet fylldes sakta men säkert till bristningsgränsen...

Lördagskvällen började riktigt bra med god mat och härligt sällskap! Och den slutade verkligen inte värre heller! Vi får se vad som händer... hihi ;)

Nu är nästa utgång redan bokad och jag ser fram emot det! Men Harrys blir det då, tror jag! Borta bra, men hemma bäst..?

Over.and.out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0