Bowling med Tonår

Jag har återigen fått bevis på att jag kass på bowling! Men ändå följer jag med.. Jag vet inte, jag gillar väl att pina mig själv.. Nädå, det var rätt skoj faktiskt :) Jag hann med fyra serier. Mina två med- (eller mot-) spelare var väldigt bra och fick en del strikar så de drog ifrån mig.. De tre första serierna gick rätt uselt. Den tredje serien slog jag nior hela tiden! Jag fattar inte, även fast klotet kom i full fart rakt på den mittersta käglan, så envisades en kägla hela tiden att stanna kvar! Något ironiskt! :) Men fjärde serien gick faktiskt väldigt bra! Jag fick in hela sju spärrar eller strikar!! Och mina poäng blev 173 den rundan!! Personligt rekord! Så man kan ju säga att det slutade bra iaf :) Det visade sig att jag fick den näst högsta seriepoängen av oss! Den som vann fick 178! Så det skiljde ju inte så mkt :) Till saken hör att jag sällan får högre än 100 på en serie.. Mina poäng brukar väl ligga på 70-80...

Efter bowlingen åkte vi tillbaks till kyrkan o fikade o snackade... Mkt trevligt! Nu är jag hemma igen... Och väntar besök.. Vi får väl se vad vi hittar på...

I morgon är jag bjuden på middag! Nice! =)

Lämna gärna ett spår när du varit här o läst...

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0