Baloo

Precis när jag skulle gå ut genom dörren för att ta en cykeltur, så började det ösregna! Är inte det typiskt? Det hade faktiskt hunnit torka upp på vägen... Suck.. aja, det blir väl att hålla sig inne idag. Jag har iaf hunnit med att göra massa nyttiga saker, allt som jag hade planerat att göra; städa, diska, laga mat, tvätta :) Och faktiskt spela lite gitarr oxå! Det är skoj! Fast jag vill ha mer noter! Har börjat tröttna lite på dem jag har... Sen har jag suttit o lekt med photoshop och min muspenna oxå! Jag har ritat Baloo, vart faktiskt ganska nöjd:) Jag lovar att jag inte har klistrat in den från internet lr nåt sånt! *ler*

Idag är en konstig dag tycker jag. Det känns som om det är fredag lr lördag idag. Fast det bara är torsdag.. Och så ska man iväg o jobba i morgon.. Känns lite udda. Det blir bara sex barn på fritids då, och alla utom ett går klockan 13... Inte så jättekul.. Och det är jag som stänger..

Här får ni se min fina Baloo... Over and out!


Kommentarer
Postat av: kLaBbE

Fett nice Mr Baloo du har ritat. Den var fett med ös nice alltså....;)

2008-05-02 @ 14:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0