Baka till Magnus Uggla

Snacka om att man är på G idag! Laddad är vad man är :) Nu sitter jag hos min polare och väntar vid datorn medan han cyklar till ICA för att köpa mjöl o muffinsformar. Magnus Uggla spelas på hög volym och solen steker ute! Kan det bli bättre? Snacka om party! haha =) Dessutom är de två första pajerna inne i ugnen, om tio minuter byter de plats med två nya! När mjölleveransen kommer ska jag fortsätta på after eight-muffinsen! Mums!

Ikväll blir det Nordman! Yes! Och sen Harrys! (förhoppningsvis...) Älska helgen!! Men innan dess ska jag se på när Klabbe tar årets första dopp! Det får han gärna göra för mig, bara jag slipper... ;)

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0