Tre dagar

med feber nu. Inte kul. Tur att man har TV och en dator. Och väldigt bra att mor fortfarande jobbar i Falun, så hon kan komma med lite leveranser på kvällarna, eftersom jag inte orkar gå ut...
Men det är såna här dagar som saknaden är som jobbigast.. Tacka vet jag telefoner :)

Jag ser på Rent hus just nu. Fy, va äckligt vissa personer har det! Fattar inte att de kan bo så :( men, men.. det finns mkt konstiga personer här i världen, har man ju märkt..

Bra början på det ny-gamla jobbet; att vara sjuk.. Men tråkigt nog är jag inte ensam om det. Jag tror inte att de har lyckats få tag på en vikarie till mig, ens! Vad är det som smittar oss egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0