Storstädning

Jag är så himla trött på min lya just nu. Som jag kanske har skrivit tidigare. Men idag bestämde jag mig för att göra något åt det iaf. Jag ville göra den mer beboelig. Så det blev storstädning samtidigt som jag möblerar om. Jag vill ha en förändring! Och det börjar faktiskt likna någonting nu... :) Dessutom har jag slängt ut mina halvdöda växter. Det är bara att acceptera: Carin kan inte ha levande krukväxter någon längre tid..! Tygblommor får det bli för min del. Eller blommor i vas, som man bara har stående i ett par dagar. Det ska jag skaffa i morgon, så att det lyser upp stället lite mer. Och kanske ska jag skaffa några ljusstakar oxå, så det blir lite mer hemtrevligt.. I morgon ska även loftsängen monteras ner. Nu har jag testat och nu vet jag, att även om det är väldigt praktiskt att ha loftsäng, så tycker jag inte om att sova i den. Så, den ska ner. Jag önskar att jag hade några hyllor att sätta upp på väggarna oxå. Istället för den stora lagerhyllan som jag har nu. Den bara står och fyller en funktion och ser ful ut. Men det dröjer nog innan jag fixar det.


.over and out.

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0