Som ett nytt hem

Jag blev faktiskt nöjd med den nya möbleringen. Rummet känns mycket större nu när jag fick bort den stora loftsängen. Och så har jag ställt garderoben på ett annat ställe så jag har fått en datavrå:) Om jag ville, skulle jag faktiskt få plats med mitt piano oxå... Och så har jag fått upp en hylla på väggen:) Om jag bara kunde byta ut lagerhyllan mot en vanlig TV-bänk så skulle lyckan vara gjord... 

På tal om något helt annat: jag önskar mig en system digitalkamera såå mkt! Jag älskar verkligen att fota, och bilderna skulle bli så mkt snyggare med en riktig kamera där man t ex kan ställa in skärpan manuellt! Måtte jag ha tjänat ihop till det snart..! Men det är ju så mkt annat som det behövs pengar till just nu... suck... Another time and place...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0