Nu är påskens tid förbi....

Jag har haft en helt välsignad Påsk med mina föräldrar. Jag har spenderat mkt tid i kyrkan, för far har medverkat i Påskspelet. Där har jag fått känna på vilken underbar gemenskap som finns där. Tänk att i lilla Insjön, finns det så många ungdomar som hänger i kyrkan.. Jag har pratat med en del av dem och förstår verkligen varför Kristin trivs så bra där.. Pastorn är helt underbar oxå. Så varm och omtänksam. Så det har varit en väldigt lyckad påsk i en väldigt skön miljö.

Påsklunchen åt vi tillsammans med släktingar och det var väldigt trevligt. Vi dukade fint och alla drog sitt strå till stacken.

Det har varit skönt att vara ledig ett längre tag oxå, även om jag har saknat barnen... Men idag är det dags att börja jobba igen. Jag börjar om en timme... Känner mig dock lite seg, men det går nog ur mig när jag cyklar upp för Svärdsjöbacken, hehe...

Jag hoppas att ni har haft en bra påsk oxå, och att ni har tänkt på varför vi firar påsk!

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att höra att du haft en fin påsk!
:)

2008-03-25 @ 17:01:00
URL: http://nogg.se/mariiiiia
Postat av: Klas

heeejsan...
Jag tycker att det är bra farligt med påsken....och all påskmat...shit...jag mår inte bra efter att ha besökt farsan och morsan i helgen....

2008-03-25 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0