Förhäxad påsk

Nu har jag sett klart första säsongen av Charmed Ones. Bara sju kvar :) Jag gillar verkligen de där tre (eller fyra) häxorna :) Och kul att ha en DVD-box o kolla på när man inte har nåt bättre för sig :)

image14


Vart tog våren vägen?? Idag har det snöat hur mkt som helst, hela världen är vit! Jag som vill ha vår :( Jag saknar solen och vårkläderna..


Helgen kommer jag att spendera hos mina föräldrar. Det blir bra. Lugnt o skönt. Men det kommer att bli konstigt att fira Påsk utan mina syskon. Martin som i nuläget sitter på en buss påväg till Franska alperna och Kristin som fortfarande är i Afrika (hon kommer hem om en vecka!). Ikväll ska vi till Insjöns kyrka o se ett påskspel som far medverkar i. Han ska spika upp Jesus på korset (Vilken förrädare!). Det ska bli skoj :) I morgon blir det påsklunch tillsammans med mormor o morfar o morbrors familj. Gött gött! Men hörni.. har ni tänkt på en sak.. Påsklunchen är ju nästan identisk med jullunchen.. Är inte det konstigt?? Borde inte påsklunchen vara nåt helt eget..? Den enda stora skillnaden är ju att man äter väldigt mkt ägg den här helgen, annars är det ju samma sak; köttbullar, jansons frestelse, potatis, sill osv...


image15

 
GLAD PÅSK !!



Life hurts...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0