Det ena problemet efter det andra...

Varför är livet så seg-rott? Jag önskar att jag bara någon gång kunde känna mig helt lycklig. Det kommer bara ena problemet efter det andra. Det känns så hårt. Ska det jämt vara så här? Allt jag vill är ju bara att känna mig hel och lycklig. Ett exempel är t ex mina tänder. De blev ju äntligen fixade i början på året, efter att jag haft problem sedan 10-15 år tillbaks. Men istället fick jag pronlem med framtänderna!! Som nu måste fixas... Suck.. alltid är det något..

Är det för mycket begärt att få ha medvind någon enstaka gång?? Det känns som om mina syskon har fått det mycket lindrigare än jag... Varför är det så? Varför ska allt vara så svårt?
Snälla! Ge mig lycka någon!

Var hittar jag knappen där jag kan stänga av alla mina känslor...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0