"Sommaren i city, nittonhundra nittio..." :)

Jag undrar hur länge det här fina vädret kommer att hålla i sig.. Det gör mig lite nervöst faktiskt. För man kan inte bli riktigt glad över det, för då börjar det säkert regna nästa dag... Men just nu är jag bara så nöjd! :)

Nu har jag just kommit hem från Humlebacken där jag varit hos en arbetskamrat. Hälften av personalen på skolan var där ungefär. Det var trevligt. Mkt god mat o fika! :) Men jag tycker att det är lite synd att det inte finns någon mer i min ålder. Alla andra har familj o barn, så jag har inte så jättemkt gemensamt med dem... Kollegan som vi var i, hade hur fint som helst! Om det var hon som inredde, så är hon otroligt duktig! Det var så enhetligt i färg, och sparsamt möblerat. Och allt var i sån harmoni! På gästsängen (som var jättefint bäddad) låg en kudde där det stod Njut en stund. Så inbjudande! En orsak till att det var så otroligt fint hemma hos henne, var nog att hon ska sälja huset och har stylat det inför det.. Det vet jag ju inte.. Men jag skulle absolut inte tveka att köpa det huset, om jag var i det skedet! =)

Iaf var det hur skönt som helst att cykla dit och hem! Jag älskar verkligen att cykla så här års! Även fast klockan är halv tio, så skulle jag hellre vilja vara ute just nu! Önskar att dygnen var dubbelt så långa under sommarhalvåret! :) Snart kommer iaf B hit, och då kanske vi går ut en sväng :) Det tråkiga är bara att allt är ju stängt, så det går säkert inte ens att hitta en glass.. Om man inte går till macken dårå...

Älska sommaren! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0