See you later... alligator...

Idag har jag paddlat kajak för första gången i mitt liv! Hurra! :)
Det var jätteskoj. Mycket lättare än jag trodde! Jag trodde att det skulle vara väldigt vingligt och att jag skulle ramla i minst en gång! Men jag klarade mig utan att bli blöt!

Snart ska jag åka på examensfest. Men så kommer ju min bror till Leksboda och säger: "Ikväll ska vi grilla, du stannar väl? För vi syns ju inte förrän i september igen". (Han ska åka och sommarjobba+semestra i USA). Men sen kommer vi på att vi inte kommer ses på mer än ett år, om jag kommer iväg i augusti... Suck, vad han ska krångla till det. Inte kan jag ringa och avboka nu, en timme innan. Jag har ju lovat o skjutsa oxå... Det får vi helt enkelt ta. Men det känns konstigt.. Ett helt år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0