over.and.out

Idag var det sista dagen på jobbet. Känns både väldigt skönt men oxå väldigt tomt. Fatta vad jag kommer sakna mina fritidsbarn som man både haft underbara stunder tillsammans med och en del tjatiga.. Vad härligt det var i våras (när det fortfarande var varmt) att sitta på en stor filt i skuggan av ett träd, jag tillsammans med 5-10 barn och spela kort.. Eller den gången jag utklassade dem på SingStar:) Och jag kommer ju absolut inte glömma Blåmesarna till scouter som mobbade mig för min gröna scoutskjorta, hihi! :)

Ja ni, många minnen finns det... Och många bilder.. Men nu ska det bli väldigt skönt med lite ledigt. Sova länge på mornarna, gå på stan och flanera, träffa vänner vilken tidpunkt på dygnet som helst. Åka till Leksboda och leka med getterna. Träffa mostrar och fastrar och kusiner och alla andra! Sommaren är härlig!!

Nu är det bara det bra vädret som fattas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0