Måndag igen...

Nu är jag ganska trött på det här regnet.. Det räcker nu! Dags för lite sol, tack!
Idag lekte vi mkt på jobbet. Ungarna lärde mig en ny lek som kallas för Boll-leken. Riktigt kul! :)
Och så lekte vi fruktsallad, kort-leken, fot-leken och nån mer... Skoj hade vi iaf! Och svettig blev man, hehe!
Inte var det lätt när ett gäng killar hade bestämt sig för att just få ut mig! :)

På förmiddagen var det massa brandbilar där och brandmännen verkade ha dykövningar i vattnet.. Män i uniform... mmmm... hihi:) Ja, fina var dem...

Snart ska jag sova, för jag börjar 6.30 i morgon...

Puss o hej!

I miss someone really much right now...! But on the other hand.. I start to have a really great life here too... I've met some new people, that I really want to see again... Soon...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0