HATA VIRUS

Idag har jag stannat kvar på jobbet för att kolla mina mail, för jag har fått virus på min dator hemma! Så jag vill inte ha datorn igång mer än nödvändigt just nu. Det här är verkligen ett fräckt virus! Det utger sig nämligen för att vara ett anti-virusprogram! Det heter typ WinSpyware nånting.. och de varnar för att min dator är utsatt för någonting som den egentligen inte är! Och så vill de att man ska betala för att ladda ner programmet! Jag var faktiskt nära att göra det oxå, men sån tur var sökte jag på Google, och där stod det på massa olika ställen att det var ett virusprogram! Så nu får ni hålla tummarna att Spy Doctor lyckas ta bort det här för mig!

Men nu ska jag nog cykla hem och äta ändå.. Är vrålhungrig! Och lite bakat blir det nog oxå :) Känner för det idag...

I morgon är det sommaravslutning på montessoriskolan! =) Då får jag använda min fina klänning som jag köpt:) Hoppas, hoppas, hoppas det är fint väder så vi kan vara på Gullnäs!! Fy va trist om det skulle regna...

over.and.out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0