,

Idag är jag så trött så det är inte sant.. Har jobbat mellan halv åtta och fem och varit ute hela dagen. Förmiddagen spenderade jag på en förskola och eftermiddagen på fritids. Det tar på krafterna att vara ute i solen.. Och idag har det ju verkligen varit som en bastu! Förskolebarnen duschade utomhus, det tyckte de var jättekul :)

Efter jobbet fick jag låna fars jobbarbil och så åkte jag till Leksand (min moster fyller år). Men jag var inte så social där, låg mest på sängen och lyssnade på de andra! =) Men skönt att man kan vara sig själv med släkten, och inte behöva göra sig till.. Skönt att bara kunna vara...

Nu sitter jag i mor o fars lya i Leksboda. Jag orkade inte åka hem, så jag sover här i natt. Dessutom ska jag ta med några kartonger hem oxå, så jag behövde ändå komma hit.. Och så fick jag ju träffa getterna oxå! :) Bilder på dem ser ni neranför!

I morgon ska jag gå in till mormor o morfar som bor grannar o hälsa på dem. Det kan man inte göra för mycket :) Förhoppningsvis får jag med min moster till Opplimen i morgon förmiddag för ett dopp, innan jag åker hem. Jag har ingen aning om vad jag ska göra hemma. Men hemma är ändå bäst... Det blir väl att lägga sig på en filt o sola och läsa en bok =) Kanske Lugnet..? ;)

På lördag blir det iaf grillfest! Och det ser jag såå mycket fram emot! Träffa härligt folk, och sedan utgång! :)

Nu ska jag nog lägga mig.. Är så fasligt trött... Mors o hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0