Det här kan man verkligen kalla sommarvärme...

Jag har varit svettig precis hela dagen.. Inte hjälpte det mycket att duscha heller.. Så man känner sig ju sådär lagom fräsch... Men det får man väl ta, om man ska ha så här fint väder.. Men personligen skulle jag faktiskt inte klaga om det blev lite mulet i några dagar... Jag tror att jag ska hoppa in i duschen nu igen och svalka av mig lite.. Tro't eller ej: det är 29 grader i min lägenhet just nu. TROTS att jag har persiennerna nerdragna.. Jag var ner i förrådet och letade efter min bordsfläkt. Men den fanns inte där! Undrar var den kan vara.. Säkert i garaget.. Ska nog gå dit och kolla i morgon..

Förresten, är det någon som ska kolla på det årliga hästutsläppet i Böle i morgon?? :) Om det är någon som undrar vad det är så kan jag tala om det: Det är i morgon som hästarna släpps ut för sommarbete, och det kan gå villt till när hingstarna ska testa sina krafter och slåss om vem som ska bestämma. Men det brukar vara mycket underhållande! Och så går man dit med sin familj eller vänner och tar med sig en fikakorg och har picknick på ängen (utanför hagen alltså!). Det är absolut något jag kan rekommendera! Jag tror att jag ska dit i morgon iaf, nu när jag har en bil i helgen, så får man väl passa på :) För det går ju inte så bra med bussar dit direkt.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0