Världen - here I come!

ÅÅh vad roligt:) Jag har fått höra att jag pratar utmärkt engelska och folk skulle bli förvånade när de fick höra att engelska inte var mitt modersmål! Och det från en äkta amerikanska, hehe:) Då blir man glad! Det skulle mina högstadie- och gymnasielärare höra!

Nu börjar det hända saker minsann.. Men jag vill inte berätta för mycket innan det är bestämt.. Men i morgon ska vi prata på telefon igen!

Och i morgon ska jag börja packa till Stockholm! Det ser jag sååå mycket fram emot! Kul att få åka med min underbara moster och hennes kille och hans bror! Det blir livat minsann!

Jag måste verkligen bort härifrån! Jag vill se mig omkring! Jag vill se världen! Det är faktiskt dags nu! Man måste se sig omkring lite, innan man bestämmer sig för var man vill sätta ner bopålarna!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du ska till Sthlm! :) Synd att jag inte är där då... Njut av huvudstaden!

2008-07-15 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0