Stockholm nästa

Normalt sett är jag morgontrött

Jag hade mycket att tänka på i natt, vilket gjorde att jag vaknade redan klockan tre och kunde inte somna om. Jag låg och läste (Den besynnerliga händelsen med hunden om natten) ett par timmar, sedan gick jag upp och duschade och gjorde mig i ordning. Sedan dess har jag kollat på Förhäxad och ätit lite frukost.

Jag kommer säkert att vara hur trött som helst på tåget och resten av dagen. Vi kommer fram till Stockholm redan kvart över tio, jag undrar vad vi ska hitta på idag... Jag tror iaf att det var idag som Iron Maiden har konsert, så det ska killarna gå på, så då får vi roa oss på annat sätt. Vilket inte kommer att bli så svårt :)

Nu ska jag gå igenom packningen och se till så att jag inte glömmer något. Förhoppningsvis packa ur något oxå, så att väskan blir lättare.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0