Sol och bad!

I natt har jag inte sovit så bra, för det var extremt varmt! Ändå hade vi fönstret öppet hela natten! Jag delade dubbelsäng med min sjuåriga kusin från Sthlm och han hade tydligen inte heller sovit så bra. Dels pga värmen men oxå för att sängen lutade lite så han rullade ner mot mig flera gånger... Men ikväll ska jag iaf sova i min egen säng. Mina föräldrar kommer hem på lördag, så jag får inte låna bilen så mkt länge till, därför måste jag tillbaks till Falun och köra så många kartonger jag bara kan de här dagarna! Men jag kommer tillbaks till Leksboda på söndag, för då bjuder mormor på fika (det är hennes födelsedag). Hoppas jag bara hinner med att se konfirmationen i Falun som är samma dag!

Idag tog jag mina småkusiner Christofer (13 år), Linus (9 år) samt Benjamin (7 år) till Tällbergsbadet för att bada. Det var riktigt skönt! Både i vattnet och på stranden! Jag busade lite med Linus och Benjamin i vattnet och slängde runt dem o hade kul :) Sen gick jag upp på stranden och läste lite oxå.

Nu ska jag nog åka till Falun snart, men jag känner väldig mkt för att lägga mig på stranden och läsa.... Nu är sommaren här!! :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0