Sol idag igen

I morse läste jag ut boken.. snyft... så nu måste jag till biblan o se om jag hittar någon ny. För en sommar utan böcker går ju helt enkelt inte ihop... Men det kommer inte bli lätt. Det är svårt att hitta ngn bra bok.. Kom gärna med tips!. Jag ska nog fråga min morbrors fru oxå, hon har ganska många böcker och kan nog rekommendera någon..

Vad skönt att det fina vädret har hållit i sig tills idag.. Nu ska jag ner på stan och shoppa lite.. Förhoppningen är att hitta ngt snyggt nagellack och några snygga skor.. Finns det något svårare att shoppa, än skor..?? men det är lixom dags nu..

Det där inlägget jag skrev förutom om att jag fick en klump i magen.. Det verkar lösa sig lite.. Den är iaf mindre nu... :)

Chip o hej! Stek er inte allt för mkt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0