Ny design

Jag kände för att byta design lite - vad tycker ni?

Nu ska jag ner på stan och göra lite ärenden, bland annat byta två linnen och lämna tillbaks en bok på biblan - Barry Trotter och den skamfulla parodin. En helt sjuk bok måste jag säga, haha! Om man inte har läst Harry Potter fattar man den inte. Allt är precis tvärtom i den här boken. Barry Trotter är 27 år, bor fortfarande kvar på skolan, som han har struntat i i hela sitt liv. Han lever på berömmelse från böckerna och filmerna som gjorts av honom av J.G Rollings.


Här kommer ett smakprov:

Interrobangen på Barrys panna bultade i en smärtsamt stark samba. Han tvekade; skulle han be om en annan kälke?

"Kliv i, kliv i, det är lång kö bakom er", sa konduktören och blottade ett tandlöst flin som Barry tyckte såg ... ondskefullt ut? En bild av mannen blixtrade förbi i hans hjärna - stripig, orakad, klädd i endast en knälång nattskjorta och nattmössa dansade mannen i månskenet runt ett väldigt bokbål - Barrys böcker. Nattskjortan hade texten Jag hatar Barry Trotter! med stora, svarta, faststrukna bokstäver. Demoniskt hoppande i Barrys tankar slet han av sig nattskjortan, ylande som ett djur, och blottade en ohygglig tatuering på bröstet - en bild av honom, Barry, med en trafikskylt i form av en cirkel med ett diagonalt streck rakt över.

"Jag tror inte att vi borde ta den här ..." övermannad av smärta svimmade Barry.

"Din vän verkar ha slocknat", sa konduktören. "Jag ska hjälpa dig att lassa på honom." Ren och den läskige kollektivtrafiktjänstemannen parkerade den lealöse Barry i baksätet. Ren intog förarplatsen och kälken närmade sig snabbt tunneln, konduktörens fasansfulla skratt avlägsnade sig allt mer och mer. På grenen ovanför dem stod det Ni kommer att ångra er - men endast Ren var vaken att se det.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hmm...låter inte riktigt lockande att läsa, eller?



Hoppas du får en underbar dag imorron!:)

2008-07-22 @ 00:22:23
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0