Leksboda

Nu sitter jag i Leksboda hos föräldrarna och blir mer och mer irriterad på min kamera. Jag vet inte om det är kamerans eller batteriernas fel, men batterierna tar slut jättefort i den! Vet inte vad jag ska göra :( Jag försöker lägga in bilder från Sthlm i datorn, men det vill sig inte :( Idiotiska kamera!!! Jag har ju testat att köpa nya batterin, men det hjälpte inte mkt... Snacka om att jag blev lurad när jag köpte den...

Nu har jag två veckor på mig att flytta ur lägenheten.. Undrar om jag borde befinna mig i Falun istället för Leksand då..? Fast jag tror att jag är en tidsnegativit (motsatts till tidsoptimist), för jag tror alltid att allt ska ta längre tid än det tar, och att jag aldrig ska hinna klart... Men det fixar sig nog.

På tisdag kväll far jag o systeryster o hennes pojkvän till Örebro. Hon o han ska flytta in i hennes lägenhet, och jag passar på att hälsa på farmor o farfar. Det var längesen nu! Och förhoppningsvis lite kusiner o kusinbarn oxå... Sen är vi tillbaks i Leksboda på torsdag igen.. Vi blir inte borta allt för länge, vilket känns skönt...

Nu ska jag äta lite frunch!!

Förresten, jag berättade igår för mina småkusiner att jag skulle åka till San Fransisco och vara barnvakt (försökte använda ord som de förstod;) ) ett år åt tre barn. Då säger sjuåringen: Kan inte någon annan vara barnvakt åt dem? gulligt, va? :) Men jag svarar då att det är jag som vill åka dit... Ett år är ju ganska lång tid för ett barn...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0