Längtan är jobbigt ibland...

Det blev lite jobb idag oxå. Fast det inte var tänkt så. Men de behövde lite hjälp, så då ställer man väl upp:) Riktigt roligt är det! Härlig stämning oxå! Mkt skratt blir det :)

Idag var det dessutom ganska mkt folk, för det var ju finare väder än igår. Men jag som hade tänkt cykla ett varv runt Varpan. Det hann jag ju inte med nu.. Så nån motion blev det inte..

Träffade "mina barn" oxå! Såå underbart! :) (Några tjejer från fritids alltså)

I morgon ska jag oxå jobba. Och då som husmor. Ojojoj... Nej då, det går nog bra:) Så ska jag duka inför ett begravningskaffe oxå, och på tors ska jag servera på begravningen... Det var en ung tjej, så det känns ju inte så kul.. :(


Jag längtar jättemycket till onsdag! Det ska bli så kul!! =)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0